Resource management expert Harald Professner talare på BIMobject LIVe

Vi är stolta över att kunna presentera Harald Professner som en av våra talare på 2016 års BIMobject LIVe i Malmö, 2-3 november. Han arbetar med Global Business Development hos Rhomberg Group och kommer att dela med sig av sin vision som innebär att bygga smart för att skydda miljön. Professner kommer även att lära oss ett och annat om hur man kan uppnå resurseffektivitet i allt vi gör och de särskilda fördelarna med BIM för dagens tillverkare.

Kan man verkligen bygga skyskrapor genom att endast använda trä?

Rhomberg Group är verksamma inom områdena konstruktion, järnvägsteknik och ingenjörskonst. De stöttar ett sunt ekologiskt utnyttjande av resurser och är drivna av hållbarhet. Professner hade en väsentlig roll vid lanseringen av dotterbolaget "Cree", ett företag som levererar den banbrytande teknologin som krävs för att bygga höghus, där de använder konstruktionsmetoder som konsekvent är baserade på råmaterialet trä.

Du vill inte missa hans föreläsning, då du säkerligen kommer att bli överraskad av vad som kan göras med det mest tänkbara naturliga materialet - och hur något enkelt kan bli något större i byggnadsindustrin!

Boka din biljett till BIMobject LIVe 2016 här.

Boka din biljett till BIMobject LIVe idag!

BIMobject LIVe är en tvådagars konferens för VD:ar, försäljnings- och marknadschefer samt teknisk personal som är verksamma inom tillverkningsindustrin för byggprodukter. Boka din biljett redan idag – de 50 första anmälda deltagarna blir inbjudna att stanna en extra dag och delta på BIMobject Playground! Läs mer på BIMobject LIVe.

Video från BIMobject LIVe 2015